W czerwcu duże zmiany w rozkładzie kolejowym

Region

Jak informują Koleje Mazowieckie – na podróżnych czeka dużo zmian w rozkładzie jazdy pociągów, który zacznie obowiązywać od 9 czerwca.

Pasażerowie poruszający się na linii Warszawa – Grodzisk Mazowiecki będą musieli wnikliwie przestudiować nowy rozkład. – Na linii wciąż trwają prace modernizacyjne. Rozkład jazdy będzie ulegał częstym zmianom. Prace będą dotyczyły zarówno odcinka Warszawa Włochy – Pruszków, jak również Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Wpływ na ruch pociągów będą miały także zamknięcia na linii dalekobieżnej – poinformowały Koleje Mazowieckie.

Rozkład w takim kształcie będzie obowiązywał do dnia 31 sierpnia 2019 r., jednak jeszcze przed końcem wakacji wystąpią dodatkowe zmiany… Od 20 czerwca do 5 lipca wprowadzony zostanie zmodernizowany rozkład, następnie od 6 lipca do 4 sierpnia kolejny i od 5 sierpnia do 31 sierpnia znów pojawią się zmiany. Warto o tym pamiętać! Będą to aż cztery zmiany na przestrzeni trzech miesięcy.

Poniżej sprawdzisz wszystkie zmiany w rozkładach:

 R1 Warszawa-Skierniewice 9-19 VI

PDF icon R1 Warszawa-Skierniewice 20 VI-5 VII

PDF icon R1 Warszawa-Skierniewice 6 VII-4 VIII

PDF icon R1 Warszawa-Skierniewice 5-31 VIII

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 7

7 odpowiedzi na “W czerwcu duże zmiany w rozkładzie kolejowym”

  1. Wawa pisze:

    Stolica od was odpocznie.

  2. mieszkaniec pisze:

    zs1 zabrali od jutra

  3. Karol pisze:

    Burdel i tyle.

  4. Anon pisze:

    Nic tak długo i często nie remontuje się w Polsce jak tory kolejowe

  5. Ala pisze:

    Przecież to są kpiny co wyprawia PKP na tej linii. Wieczny pierdolnik i remonty, tylko efektów nie widać.
    „Wpływ na ruch pociągów będą miały także zamknięcia na linii dalekobieżnej ” – to co, może jeszcze torami podmiejskimi, przez które prowadzą jeszcze dojscia na perony, puścicie teraz pociągi pospieszne? Szanowny redaktorze, możesz się podpytać w tym temacie?

  6. Nieudolna modernizacja pisze:

    Moment! Przecież linia miała być po to zamknięta na rok by prace mogły zakończyć się szybciej. Obecnie prace trwają dwa lata i zapowiadają kolejne utrudnienia. Nie mówiąc już o tym, że uroczyste otwarcie było dwa tygodnie temu. Czyżby to był tylko marketingowy szoł? No nie wierzę.

    • X pisze:

      Linia była zamknięta, żeby się opieprzać bez świadków przez rok.
      Było oczywiste, że to niczego nie przyspieszy. Teraz będą remontować przez następne 2 lata i co im zrobisz?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podobne artykuły