Tańszy bilet zakodujesz tylko na nowej karcie

Pruszków

Od 1 października mieszkańcy Pruszkowa mogą kupować tańsze bilety wydawane przez warszawski Zarząd Transportu Miejskiego. Pojawił się jednak problem z kodowaniem biletów na „starej” Warszawskiej Karcie Miejskiej.

O co chodzi? – Byłam w Warszawie w Punkcie Obsługi Pasażerów i chciałam zakodować tańszy bilet, bo Pruszków dołączył do biletu metropolitalnego. Odeszłam jednak z kwitkiem, bo pan z obsługi powiedział, że mam złą Warszawską Kartę Miejską. Kłopot jednak w tym, że w żadnym z komunikatów nie było informacji, że karta musi być wyrobiona na nowo. Może warto poruszyć ten temat, bo mamy początek miesiąca i wiele ludzi będzie chciało kupić nowe bilety i tak jak ja odejdą z niczym – usłyszeliśmy od jednej z czytelniczek, która zadzwoniła do nas na telefon kontaktowy. 

Faktycznie komunikat na stronie pruszkowskiego magistratu nie wskazuje jednoznacznie na konieczność wyrobienia WKM na nowym wzorze. – Tańsze bilety z oferty „Warszawa +” mogą być kodowane wyłącznie na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej – czytamy we wzmiance. 

Wszyscy posiadacze WKM karty spersonalizowane mają, bowiem wymóg posiadania biletu ze zdjęciem ZTM wprowadził już dawno. Okazuje się, że „personalizacja” polega na wyrobieniu WKM na specjalnym wzorze. – Tańsze bilety mogą być kodowane tylko na kartach z herbem miasta Pruszkowa. Dlatego wszyscy ci, którzy mieli już Warszawką Kartę Miejską muszą ją wyrobić na nowo. To jest pomysł i wymóg ZTM nie nasz – poinformował nas Andrzej Kurzela, wiceprezydent Pruszkowa. 

Nowe WKM można wyrobić w Pruszkowie w budynku Centrum Dziedzictwa Kulturowego. Punkt działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 w pokoju nr 85 na parterze budynku. Niestety na miejscu nie można od razu zakodować biletu.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.