Promocja, która ma sens

Region

20 stycznia Grodzisk Mazowiecki rozpocznie telewizyjną kampanię marketingową. Spoty promujące miasto i gminę pojawią się między innymi w telewizji TVP Warszawa, Polsat Biznes czy TVN CNBC. W sumie zaplanowanych zostało127 emisji. Jak mówi Aneta Caban, Naczelnik Wydziału Promocji miejskiego ratusza niebawem ruszy też nowa strona internetowa.

Przygotowywana od miesięcy ma się okazać dużym zaskoczeniem. Będzie bardzo nowoczesna.

-Chcemy pokazać istniejące tereny inwestycyjne, ciekawe miejsca do zamieszkania, ważne i interesujące informacje. Na stronie umieszczane będą krótkie filmy, ich próbkę już można śledzić w internecie – dodaje Aneta Caban.

Z odsłon wynika ,że cieszą się dużym powodzeniem. Warto dodać, że promocja Grodziska Mazowieckiego została doceniona przez Serwis Samorządowy PAP. Grodzisk Mazowiecki pokonał gminy nominowane za najpełniej budowany wizerunek przy pomocy tekstów nadsyłanych w grudniu do redakcji.

 – Chcemy być zawsze krok do przodu – podkreśla burmistrz Grodziska Mazowieckiego, Grzegorz Benedykciński.

Grodzisk Mazowiecki zadebiutował już na portalu społecznościowym. Wszystko to przynosi efekt między innymi w postaci osiedlających się tutaj nowych mieszkańców. Ci, coraz bardziej wymagający wybierają miejsca, które dają szansę na pracę, ciekawy rozwój, są skomunikowane czy mają ofertę kulturalno-sportową.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.