Na paczkę trzeba poczekać…

Pruszków

Nie brakuje tych, którzy narzekają na jakość usług Poczty Polskiej. W placówce przy ul. Chopina w Pruszkowie pojawił się problem z rozwożeniem paczek. Czekając na przesyłkę trzeba wykazać się cierpliwością.

Sytuacja budzi oburzenie wśród klientów poczty. Paczki kilka tygodni zalegają w placówce i nawet osobista wizyta w celu wyjaśnienia sprawy nie daje efektów. – Co najbardziej w tym skandaliczne mimo ze posiadam numery paczek mówią że nie ma możliwości sprawdzenia czy paczki zostały dane do rozwiezienia – napisał do nas czytelnik Sławomir.

Od września rozwożeniem paczek z placówki przy Chopina w Pruszkowie zajmuje się nowa firma. – Dostawca usług przewozowych potrzebował czasu, aby zapoznać kurierów z obszarem, w jakim pracują doręczając przesyłki z UP Pruszków 1. Mając na uwadze zadowolenie klientów ze swojej strony zapewniamy nowemu operatorowi pełne wsparcie. Przepraszamy klientów za te chwilowe niedogodności – wyjaśnia biuro prasowe Poczty Polskiej.

Jednocześnie spółka przedstawiła sposoby śledzenia przesyłek. – Informacje o statusie przesyłki nasi klienci mogą sprawdzić w dowolny dla siebie sposób: na stronie Poczty Polskiej Śledzenie przesyłek – Tracking emonitoring.poczta-polska.pl, w Urzędzie Pocztowym Pruszków 1, u naszych konsultantów w Biurze Obsługi Klienta: 801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora) i (+48) 438 420 600  z telefonu komórkowego i z zagranicy  (opłata wg cennika operatora). Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 – prezentuje Poczta Polska.

Ale nie zawsze podane możliwości są efektywne. – Oczywiście dzwonię na oba telefony podane na stronie poczty, ale albo nie odbierają albo telefony zajęte – podkreśla Sławomir, do którego przesyłki w końcu dotarły. Jednak zanim je dostał, minęło kilkanaście dni.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Grill gazowy