Ważna informacja dla kierowców. Na al. Wojska Polskiego na wysokości sklepu Lidl doszło do kolizji dwóch samochodów.
Zdjęcia i informacje o zdarzeniu otrzymaliśmy od naszego czytelnika. Na miejscu są już służby ratownicze. – Doszło do kolizji dwóch samochodów osobowych. Na szczęście nie ma osób poszkodowanych – mówi nam st. kpt. Karol Kroć, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie. – Na miejscu działają dwa zastępy straży pożarnej i policja – dodaje.
Kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami. Ruch w każdą stronę odbywa się po jednym pasie. Jeśli możecie omijajcie to miejsce.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
W ciągu ostatnich dwóch tygodni to już 3 albo 4 incydent na tym skrzyżowaniu… a światła od południa i w godzinach największego ruchu oczywiscie nie działają. Był jeden dzień, że ktoś przyjechał, coś grzebał przy sygnalizacji i tyle było… światła jakby same sie przełączały w tryb awaryjny kiedy jest największy upał… czasami stojąc na balkonie i patrząc jak ludzie śmigają sobie przed maskami żeby skręcić pod Lidla albo na parking pod pawilonami nie dziwię się, że tam ciągle coś się dzieje.
Główny ruch przez środek ponad 60cio tyś.miasta to był może dobry w latach ’80 obwodnica powinna powstać 10/15lat temu… Ale oczywiście Pruszków przez ostatnie ĆWIERĆ Wieku wspaniałe rozwijał się pod’ rzadami’ nie da się, więc mamy co mamy…
Ale nawet jak światła działają to kolizje są na tym skrzyżowaniu bardzo często. Może w końcu czas zamontować kamery lub fotoradary i zacząć karać kierowców pędzących przez skrzyżowanie na czerwonym świetle.
Który to raz wypadek w tym miejscu?! Ludzie zorganizujmy jakąs blokadę / pikietę nim ktoś zginie!
Już czas na lewoskręty, fotoradary, ograniczenie prędkości …
Przecież na pasach przechodzą dzieci, ludzie starsi … każdy taki wypadek to groźba, że auto wyjedzie na część dla pieszych!
Przed chwilą na skrzyżowaniu Komorowskiej z Ceramiczną o mały włos nie doszło do dzwona! Prowadziła kobieta , młoda a chłopak siedzący obok niej aż zakrył twarz rękoma! Jeżdżę tam codziennie i to co tam wyprawiają kierowcy nie mieści się w głowie. W ogóle nie zważają na to, że Komorowska ma pierwszeństwo przejazdu tylko starają się przejechać ją na pełnym gazie. Było już tam wiele wypadków czy stłuczek
W Pruszkowie stabilnie. Kiedy lewoskrety?
I uprzedzajac uwagi, nie, nie pogorsza one sytuacji, bo bedzie krotsze zielone, za to beda na nim jechaly dwa pasy, a nie jak teraz jeden, bo drugi jest blokowany przez czekajacych na skret w lewo. Bezpieczenstwo wzrosnie, przepustowosc zostanie bez zmian a moze i wzrosnie, nalezaloby to dokladnie policzyc.
To co teraz widzimy to objaw braku lewoskretow przy zbyt duzym natezeniu ruchu. W wytycznych do projektowania skrzyzowan istnieja kryteria, ktore zalecaja budowe lewoskretow o ile natezenie ruchu przekroczy pewien poziom. Widzimy to obecnie w Pruszkowie, gdzie w ostatnich latach sprowadzilo sie sporo mieszkancow i liczba samochodow wzrosla.
Uklad drogowy za to mamy z grubsza niezmieniony od lat 90. Ale to co wystarczalo na lata 90 jest niewystarczajace teraz. Wypadkow bedzie wiecej.
Pełnym rozwiązaniem problemu nie są też ronda, które ponoć miasto proponuje wykonać. Bezpieczeństwo wzrośnie, bo rondo przez swoją geometrię zmusza do zwolnienia, ale jednocześnie ronda nie nadają się do zastosowania na skrzyżowaniach, gdzie jedna droga ma dominujące natężenie ruchu względem drugiej i skutkują pogorszeniem warunków ruchowych dla tej dominującej drogi. Szybkie przejechanie miasta na zielonej fali będzie niemożliwe, bo przed każdym skrzyżowaniem trzeba będzie zwolnić do 25 km/h, by je pokonać. O ile nie będziemy musieli w ogóle się zatrzymać, by przepuścić już tych będących na rondzie. A potem znowu się rozpędzić i tak do następnego ronda… Będzie więcej hałasu i spalin. Więcej o przeciwwskazaniach w stosowaniu rond przeczytacie tutaj https://imgur.com/OyJ581k
Tylko sygnalizacja świetlna z lewoskrętami synchronizowana, by uzyskać zieloną falę i dostosowanie czasów zielonego światła dla poszczególnych kierunków w zależności od pory dnia i natężenia ruchu.
W tym dokładnie miejscu to klasyka. Do tego stopnia, że były nawet ofiary śmiertelne wśród pieszych. Zakazać lewoskrętu, jeśli nie potrafią cierpliwie poczekać na widoczność przy skręcie do Lidla/Rossmana.
W ciągu ostatnich dwóch tygodni to już 3 albo 4 incydent na tym skrzyżowaniu… a światła od południa i w godzinach największego ruchu oczywiscie nie działają. Był jeden dzień, że ktoś przyjechał, coś grzebał przy sygnalizacji i tyle było… światła jakby same sie przełączały w tryb awaryjny kiedy jest największy upał… czasami stojąc na balkonie i patrząc jak ludzie śmigają sobie przed maskami żeby skręcić pod Lidla albo na parking pod pawilonami nie dziwię się, że tam ciągle coś się dzieje.
kto z laweciarzy obsługuje ten teren? na szopena parkuje dyżurny taki , to on?
a mnie podobają się DARMOWE reklamy witryn sklepowych w tle…. dziękuję !!
Główny ruch przez środek ponad 60cio tyś.miasta to był może dobry w latach ’80 obwodnica powinna powstać 10/15lat temu… Ale oczywiście Pruszków przez ostatnie ĆWIERĆ Wieku wspaniałe rozwijał się pod’ rzadami’ nie da się, więc mamy co mamy…
Jak sobota to do Lidla do Lidla..
Tradycja rzecz święta
I ciekawe dlaczego mnie ta informacja nie zdziwi ze znów kolizja znów coś i tradycyjnie oczywiście pruszków
Sygnalizacja nie działała kilka dni. Zdarzył się wypadek i nagle w dwie godziny naprawiona. CUD.
Ale nawet jak światła działają to kolizje są na tym skrzyżowaniu bardzo często. Może w końcu czas zamontować kamery lub fotoradary i zacząć karać kierowców pędzących przez skrzyżowanie na czerwonym świetle.
Który to raz wypadek w tym miejscu?! Ludzie zorganizujmy jakąs blokadę / pikietę nim ktoś zginie!
Już czas na lewoskręty, fotoradary, ograniczenie prędkości …
Przecież na pasach przechodzą dzieci, ludzie starsi … każdy taki wypadek to groźba, że auto wyjedzie na część dla pieszych!
Blokadę to zorganizujmy tym co się spieszą i nie przestrzegają przepisów nie widzę nie jadę i nie ważne ile samochodów jest za mną do skrętu
Niech zgadnę – skręt w lewo do Lidla?
Przed chwilą na skrzyżowaniu Komorowskiej z Ceramiczną o mały włos nie doszło do dzwona! Prowadziła kobieta , młoda a chłopak siedzący obok niej aż zakrył twarz rękoma! Jeżdżę tam codziennie i to co tam wyprawiają kierowcy nie mieści się w głowie. W ogóle nie zważają na to, że Komorowska ma pierwszeństwo przejazdu tylko starają się przejechać ją na pełnym gazie. Było już tam wiele wypadków czy stłuczek
Idealna sytuacja, by zastosować tam mini rondo.
A wszystko to przez brak obwodnicy. Paszkowianka musi powstać jak najszybciej.
To norma w tym tygodniu wyrobiona !!! Ostatnio bardzo często migają tam tylko żółte światła .
Jak zwykle nie ustąpienia pierwszeństwa przejazdu spieszą się wszyscy .wszyscy jeszcze raz na kursy na prawo jazdy balwany
Here we go again… Znów skopiuje stary wpis.
W Pruszkowie stabilnie. Kiedy lewoskrety?
I uprzedzajac uwagi, nie, nie pogorsza one sytuacji, bo bedzie krotsze zielone, za to beda na nim jechaly dwa pasy, a nie jak teraz jeden, bo drugi jest blokowany przez czekajacych na skret w lewo. Bezpieczenstwo wzrosnie, przepustowosc zostanie bez zmian a moze i wzrosnie, nalezaloby to dokladnie policzyc.
To co teraz widzimy to objaw braku lewoskretow przy zbyt duzym natezeniu ruchu. W wytycznych do projektowania skrzyzowan istnieja kryteria, ktore zalecaja budowe lewoskretow o ile natezenie ruchu przekroczy pewien poziom. Widzimy to obecnie w Pruszkowie, gdzie w ostatnich latach sprowadzilo sie sporo mieszkancow i liczba samochodow wzrosla.
Uklad drogowy za to mamy z grubsza niezmieniony od lat 90. Ale to co wystarczalo na lata 90 jest niewystarczajace teraz. Wypadkow bedzie wiecej.
Pełnym rozwiązaniem problemu nie są też ronda, które ponoć miasto proponuje wykonać. Bezpieczeństwo wzrośnie, bo rondo przez swoją geometrię zmusza do zwolnienia, ale jednocześnie ronda nie nadają się do zastosowania na skrzyżowaniach, gdzie jedna droga ma dominujące natężenie ruchu względem drugiej i skutkują pogorszeniem warunków ruchowych dla tej dominującej drogi. Szybkie przejechanie miasta na zielonej fali będzie niemożliwe, bo przed każdym skrzyżowaniem trzeba będzie zwolnić do 25 km/h, by je pokonać. O ile nie będziemy musieli w ogóle się zatrzymać, by przepuścić już tych będących na rondzie. A potem znowu się rozpędzić i tak do następnego ronda… Będzie więcej hałasu i spalin. Więcej o przeciwwskazaniach w stosowaniu rond przeczytacie tutaj https://imgur.com/OyJ581k
Tylko sygnalizacja świetlna z lewoskrętami synchronizowana, by uzyskać zieloną falę i dostosowanie czasów zielonego światła dla poszczególnych kierunków w zależności od pory dnia i natężenia ruchu.
Dlaczego są tam wypadki? Nie rozumiem, wszystko jest tam świetnie oznaczone. To musi być tylko ludzka głupota
W tym dokładnie miejscu to klasyka. Do tego stopnia, że były nawet ofiary śmiertelne wśród pieszych. Zakazać lewoskrętu, jeśli nie potrafią cierpliwie poczekać na widoczność przy skręcie do Lidla/Rossmana.