Kontrola biletów to nieodzowny element podróży autobusami czy pociągami. Warszawska Kolej Dojazdowa szuka podmiotu, który zajmie się tym zadaniem.
Spotkanie z kontrolerem nie zawsze należy do najprzyjemniejszych. Zwłaszcza, gdy zapomnieliśmy skasować biletu. Wtedy musimy liczyć się z karą finansową i często na nic zdają się nasze tłumaczenia.
WKD chce, aby procedura kontroli biletów w pociągach odpowiadała wysokim standardom. Swego czasu był z tym problem. W ubiegłym roku pasażerowie WKD narzekali pracowników firmy Renoma, których zachowanie nie zawsze było odpowiednie.
Przewoźnik zmienił firmę zajmującą się kontrolą biletów. Wybór padł na spółkę Rewizor z Gdyni, która w czerwcu przystąpiła do realizacji zadania. Jednak po upływie niespełna roku WKD ogłosiła zamówienie na usługę kontroli biletów wraz z windykacją należności za przejazdy. Dlaczego spółka podjęła takie kroki? Wszystko spowodowane jest tym, że umowa z firmą Rewizor wygasa wraz z końcem maja.
Zatem trzeba zadbać o to, aby wyłonić nowego usługodawcę. Co wejdzie w jego zakres obowiązków? Głównym zadaniem będzie prowadzenie kontroli biletów na przejazd osób, przewóz bagaży i zwierząt, sprawdzanie dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych pojazdów. Dodatkowo wystawianie wezwań do zapłaty za brak biletów, prowadzenie postępowań odwoławczych czy też udzielanie odpowiedzi na skargi pasażerów w zakresie nałożonych opłat i przeprowadzonych kontroli.
WKD czeka na oferty zainteresowanych do 27 kwietnia. Po tym terminie wybierze wykonawcę usługi, jednak ten swoją pracę rozpocznie nie wcześniej niż 1 czerwca. Warto odnotować, że umowa będzie obowiązywała 24 miesiące.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.