W środę 13 marca rozpoczną się prace związane z demontażem „bramek” na autostradzie A2. Prace potrwają do końca czerwca.
Nieczynne „bramki” na autostradzie A2 w Punkcie Poboru Opłat Pruszków są zmorą kierowców. Punkt nie działa, a konstrukcje wymagają od kierowców redukowania prędkości przy przejeździe obok nich. Kończy się to albo korkami w godzinach szczytu, albo kolizjami i stłuczkami.
„Bramki” niebawem przestaną istnieć. W środę ruszają prace rozbiórkowe. – Rozebranych zostanie siedem wysp segregacyjnych i wyremontowana nawierzchnia betonowa. Po wykonaniu oznakowania poziomego i ustawieniu barier kierowcy będą mieli do dyspozycji dwie jezdnie po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Ruch będzie odbywał się płynnie, bez ograniczenia prędkości tak jak obecnie – informuje Jan Krynicki, rzecznik prasowy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Dobra wiadomość jest taka, że roboty nie wywołają utrudnień w ruchu. – Nie będzie utrudnień związanych z remontem, ponieważ roboty będą wykonywane na środku PPO, który jest wyłączony z ruchu – podkreśla Małgorzata Tarnowska, rzecznik prasowy warszawskiego oddziału GDDKiA.
Wszystkie prace mają zostać wykonane do 30 czerwca bieżącego roku.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
jeżdże tamtędy codziennie i od trzech tygodni nic się nie dzieje , stoi wszystko ,
Co śmieszniejsze, niedługo ruszą prace poszerzające A2 do trzech pasów w każdym kierunku. Nie można zrobić od razu szerzej o pas z każdej strony pod przyszłe poszerzenie? GDDKiA – jeżeli potrzebujecie specjalisty od myślenia to zgłaszam kandydaturę bo u Was widzę że jeszcze nie ma takiego stanowiska.
Poszerzenie do 3 pasów? 😀 LOL Ciekawe gdzie bo w części Łódź-Wawa nie ma na to miejsca…
Wilku starszy i none – wieczni malkontenci i eksperci od wszelkich tematów.
Nie rozumiem dlaczego jestem tratowany niesprawiedliwie – ktoś pyta, ja wiem, to odpowiadam. Narzekam tylko gdy mam podstawy i sam prostuję tutaj narzekactwo, jeśli wiem, że nie ma podstaw.
Nie piszę pod każdym tematem, tylko pod takim w którym mam coś do powiedzenia, specjalizuję się w tematach drogowych. W jaki sposób czyni mnie to ekspertem od wszystkiego?
Czemu powtarzasz głupoty za tym złośliwym trollem, który podszywa się tu pode mnie od kilku miesięcy?
Wytłumacz się raczej czemu jak trza było pokazać ryja to pisałeś sporadycznie a teraz nawalasz posty całymi dniami, w każdym artykule, całe dyskusje! Anonimowy mędrzec od siedmiu boleści!
Może nie używa Facebooka i nie chce zakładać tam konta z powodu przekonań? Wiele osób – w tym również Wilku Starszy i ja – postulowało o wprowadzenie systemu komentarzy opartego o rejestrowane loginy (np. gotowego Disqusa). Ale jak widać, nie znalazły one zrozumienia w redakcji WPRa.
A gdzie ty byłeś i twoje wpisy, hipokryto? Nie masz prawa się czepiać, skoro sam nie pisałeś.
A ja owszem, wypowiadałem się.
Podły kłamco, nie piszę w każdym artykule, wypowiadam się sporadycznie tylko w artykułach, w których mam coś do powiedzenia. Za to ciebie trollu często widzę i większość mojej aktywności obecnie to pisanie pod twoimi komentarzami że tego bełkotu bez gramatyki nie piszę ja.
Domyslam się kim jesteś. Mirosław Rodowity Pruszkowiak najpierw zaszczuł MOPa, a potem zaczął pisać pod jego pseudonimem. Gramatyka i składnia wpisów, a raczej ich brak też się zgadza.
Ja mam lepsze pytanie:co za „muzg” wymyślił tam bramki? Odnaleźć tą wybitną jednostkę. Wręczyć nagrody, odznaczenia!
Cicho tam trollu podrabiańcu
A wiadomo, kto będzie wykonywał tą rozbiórkę i jaka jest kwota kontraktu? Może coś mi umknęło, ale nie tak dawno informowaliście, że przetarg nie został rozstrzygnięty, bo oferty znacznie przekraczały założony budżet. Co się zatem stało – budżet się rozciągnął? Czy może umowa została zawarta poza przetargiem?
„Drogowcy postanowili zabrać się za likwidację nieczynnego punktu opłat na A2 pod Warszawą innym sposobem. Zlecili to zadanie firmie, która odpowiada za utrzymanie tego odcinka autostrady. Kontrakt obejmuje odśnieżanie jezdni zimą, ich sprzątanie, przycinanie trawy czy naprawę barierek po wypadkach. Małgorzata Tarnowska twierdzi, że dodatkowe zadanie dotyczące prac pod Pruszkowem nie pociągnie za sobą ekstra wydatków.”
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24537884,waskie-gardlo-na-a2-pod-warszawa-zlikwiduja-sposobem-bo-oferty.html#S.1-K.R-P.1-B.1-L.2.zw
O, dzięki za informację. Ciekawi mnie to stwierdzenie, że „dodatkowe zadanie dotyczące prac pod Pruszkowem nie pociągnie za sobą ekstra wydatków” – to znaczy firma zarządzająca zrobi to za friko w ramach swoich zwykłych zadań? Ciekawe, skąd się to wzięło? Na samym początku przebudowa miała kosztować duże pieniądze, a teraz będzie zrobiona za darmo…
O, a tutaj zupełnie inna informacja:
„Według Małgorzaty Tarnowskiej, rzeczniczki mazowieckiego oddziału GDDKiA, ostateczny koszt likwidacji punktu poboru opłat będzie znany dopiero wtedy, gdy wykonawca wystawi faktury za użyte materiały i robociznę.”
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24544078,autostrada-a2-pod-warszawa-znika-waskie-gardlo-bedzie-trzeci.html
„dodatkowe zadanie dotyczące prac pod Pruszkowem nie pociągnie za sobą ekstra wydatków”. A już się wydawało, ze można dowalić rządzącym a tu zonk :)))