Przebudowa peronów w Regułach zbyt droga

Region

Warszawska Kolej Dojazdowa unieważniła przetarg na przebudowę układu peronowego na przystanku w Regułach. Ceny zaproponowane przez firmy znacznie przekroczyły budżet „wukadki”.

To kolejne już podejście do wyłonienia wykonawcy tej inwestycji. Przetargi na przebudowę peronów w Regułach WKD ogłaszała już kilkakrotnie. Kończyły się one fiaskiem z identycznego powodu. Oferty były zbyt drogie.

Podobnie jest teraz. – Postępowanie zostało unieważnione 9 lipca. W najbliższym czasie będą podejmowane decyzje w zakresie dalszych działań związanych z przebudową przystanku – mówi Krzysztof Kulesza, rzecznik prasowy WKD. – Przedsięwzięcie nie ma określonego ścisłego terminu, do którego powinno zostać zrealizowane – dodaje.

Planowany zakres prac to przeniesienie peronu dla kierunku do Grodziska w nową lokalizację – przed przejazdem kolejowym w ciągu ul. Regulskiej. Peron dla kierunku do Warszawy zostanie podwyższony do standardu obowiązującego na linii WKD. Przebudowa ma przebiegać etapami. W pierwszym przewiduje się budowę nowego peronu nr 2 przy torze nr 2 wraz z infrastrukturą techniczną i przystankową. W drugiem etapie rozebrany zostanie istniejący peron. W trzecim zaplanowano modernizację peronu w kierunku Warszawy.

Data rozpoczęcia i zakończenia tej inwestycji zależy od powodzenia kolejnego przetargu.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 3

3 odpowiedzi na “Przebudowa peronów w Regułach zbyt droga”

  1. Anonim pisze:

    Może niech dorzuci coś ten urząd lotniczy co ma zamiar wybudować swoją siedzibę nieopodal.

  2. MOP pisze:

    Niech czekają kolejny rok na pewno ceny spadną 🙂

  3. Anonim pisze:

    Przede wszystkim powinni zlikwidować te idiotyczne barierki utrudniające wejście na peron.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podobne artykuły