Proste gadżety wypromują Mazowsze

Region

Urząd Marszałkowski przygotowuje się do kampanii reklamowej na 2012 rok. Gadżetami promującymi Mazowsze mają być długopisy, kubki, plecaki czy smycze.

Urzędnicy tłumacza, że przy oszczędnym budżecie i ogromnym janosikowym nie są w stanie przygotować drogich upominków. Dlatego aby promować nasz region w kraju i za granicą Urząd Marszałkowski postanowił kupić 50 kubków reklamowych, 1 tys. opasek odblaskowych, 2 tys. toreb papierowych, 250 filiżanek, 2 tys. długopisów, 1 tys. wodoodpornych przezroczystych saszetek na szyję, 2 tys. smyczy, 200 plecaków i tyle samo toreb podróżnych, 500 pendrive’ów. Do tego 600 kalendarzy na 2012 rok.

Część z tych gadżetów, jak plecaki czy opaski odblaskowe trafią do szkół i będą nagrodami w licznych konkursach. Kubki, filiżanki i długopisy mają być rozdawane na targach turystycznych i konferencjach.

Specjaliści od marketingu mocno krytykują sposób, w jaki chce się promować Mazowsze. Według ich opinii kubki i długopisy to gadżety, którymi może promować się mała firma, a nie województwo. Nawet przy niewielkim budżecie Urząd Marszałkowski mógłby postarać się o zupełnie inne gadżety. W ubiegłym roku na 60 bilbordach pojawiły się plakaty z kurpiowską plamą zbudowaną z różnych elementów kojarzonych z Mazowszem: był fortepian Chopina, jabłka, słoneczniki. Zdaniem ekspertów warto podkreślić te ludowe klimaty naszego regionu. Zamiast powszechnych długopisów goście mogliby otrzymać m.in. filcowe wycinanki.

Urzędnicy podkreślają, że nie ograniczają się do własnych pomysłów i liczą na propozycje oraz kreatywność wykonawcy.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.