Problemy z pocztą w gminie Brwinów

Brwinów

Mieszkańcy gminy Brwinów skarżą się na funkcjonowanie urzędu pocztowego. Według nich listy dostarczane są z bardzo dużym opóźnieniem lub w ogóle, nawet te polecone. Postanowiliśmy zająć się sprawą.

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni zgłosiło się do nas wielu mieszkańców gminy Brwinów, w tym Otrębus, Kań i samego Brwinowa, z informacją o nagannym funkcjonowaniu Poczty Polskiej. Jak informują, listy nie są dostarczane w terminie, a nawet wcale. Dodatkowo listy polecone często oznaczane są jako awizowane choć wcześniej nikt nie podjął próby doręczenia.

– Chciałbym zainteresować Państwa sprawą poczty w Otrębusach. Brak listonosza sprawia, że mieszkańcy nie otrzymują na bieżąco nie tylko listów i  rachunków, ale także wszelkiego rodzajów pism urzędowych, nawet poleconych! Szczególnie oburzający jest fakt, że poczta dopuszcza się fałszowania dokumentacji. List polecony jest oznaczany jako awizowany (taki napis miałem na kopercie), choć tak naprawdę nie było żadnej próby doręczenia, a awizo nie zostało doręczone do skrzynki – czytamy w wiadomości wysłanej na adres kontakt@wpr24.pl.

Tego typu głosów niezadowolenia jest znacznie więcej. – Poczta Polska w gminie Brwinów nie działa tak jak powinna. Często dochodzi do takich sytuacji, że przesyłki są awizowane, a w naszych skrzynkach nie pojawia się żadna karteczka z taką informacją. Paczki i listy doręczane są tygodniami. Niejednokrotnie jako mieszkańcy zgłaszaliśmy ten problem, jednak zawsze słyszymy tą samą wymówkę, że jest za dużo pracy aby to wszystko ogarnąć. To bardzo poważny problem , niosący daleko idące konsekwencje – podkreśla kolejny z czytelników.

O wyjaśnienia w tej sprawie zwróciliśmy się do naczelnik Urzędu Pocztowego w Brwinowie. Jednak nie udało nam się otrzymać żadnych wyjaśnień. Pani naczelnik zasłaniając się „tajemnica korespondencji” powiedziała, że nie może nam udzielić informacji w tej sprawie. Zostaliśmy odesłani do Centrali Poczty Polskiej w Warszawie.

Jak zapewnia rzecznik, Urząd Pocztowy w Brwinowie zostanie objęty specjalnym nadzorem. – Dziękujemy za przekazane nam przez Pana uwagi klientów. Objęliśmy pracę w tych rejonach doręczeń dodatkowym monitoringiem, aby wyeliminować ewentualne niedogodności dla naszych klientów – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.