Problem z kładką nad PKP

Region

Pierwszy śnieg spowodował duże utrudnienia pasażerom kolei i mieszkańcom Pruszkowa korzystającym z kładki przy dworcu PKP.

Na kładce kolejowej przy peronie PKP w Pruszkowie zalega śnieg, pod nim znajduje się warstwa lodu, która dodatkowo utrudnia pasażerom i mieszkańcom przedostanie się na drugą stronę torowiska. – Kto jest odpowiedzialny za odśnieżenie peronu i kładki? Bo przejście bez upadku graniczy z cudem. Pod śniegiem jest lód, a to dodatkowo utrudnia przejście, a to dopiero początek zimy – zaznacza jedna z czytelniczek, która zadzwoniła do naszej redakcji. – Może osoby odpowiedzialne spróbują przejść przez kładkę i pokazać jak to się robi w takich warunkach. Jeśli ktoś złamie sobie tam nogę zapłacą ogromne odszkodowanie – dodaje z oburzeniem.

Administratorem peronów i kładki kolejowej jest PKP Polskie Linie Kolejowe, która zleca zewnętrznym firmom odśnieżanie peronów. – Za odśnieżenie peronu i kładki w Pruszkowie odpowiada firma Centrum Usługa, która obsługuje stacje na linii nr 1. Stosowne umowy mamy podpisane w sumie z trzema różnymi przedsiębiorstwami – przyznaje Jan Telecki, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych PKP PLK w Warszawie. – Za chwilę przekaże zgłoszenie firmie, aby skierowała swoich ludzi do Pruszkowa i zajęła się zarówno odśnieżeniem peronu, jak i kładki – dodaje.

Poniżej zamieszczamy numer kontaktowy do PKP PLK, gdzie można zgłaszać wszystkie informacje na temat odśnieżania czy awarii na torach: (22) 47 32 008

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.