Problem jest, zgłoszeń brak?

Pruszków

Zalane piwnice i działki – takie problemy dotyczącą mieszkańców ul. Granitowej w Pruszkowie. Twierdzą, że to wina starego wodociągu, z którym nikt nic nie robi.

Mieszkańcy chcieli zgłosić trapiące ich problemy, ale zbywano ich. – Nikt nie zainteresował się naszą sprawą. Stary wodociąg w ul. Granitowej wymaga remontu. Borykamy się z problemem zalanych piwnic i działek. Strach się ruszyć z domu, bo nie wiadomo, co się może stać. Dzwoniłam i próbowałam zgłaszać sprawę, jednak przełączano mnie do kolejnych osób, a później czekałam aż ktoś się zgłosi. Bez skutku. Co w takiej sytuacji robić? Czy ktoś nam pomoże? – pyta jedna z mieszkanek ul. Granitowej.

MPWiK nie otrzymało żadnych zgłoszeń o problemach na ul. Granitowej. Jednak wodociągowcy zapewniają, że modernizację linii mają w planach. Zatem mieszkańcy muszą czekać na rozwój wypadków. – W ciągu ostatnich dwóch lat nie wpłynęły do MPWiK żadne reklamacje jakości wody oraz zgłoszenia dotyczące zalewania piwnic lub działek zasilanych przewodem wodociągowym w ul. Granitowej w Pruszkowie. Spółka w ramach bieżących remontów i modernizacji sieci wodociągowej planuje w najbliższych latach przebudowę tego wodociągu – wyjaśnia Marzena Wojewódzka z biura prasowego MPWiK.

Mimo wszystko takie zapowiedzi mieszkańców Granitowej nie usatysfakcjonują. Co mają robić w przypadku problemów? – Wszystkie zgłoszenia dotyczące pogorszenia jakości wody można składać w Dziale Obsługi Klienta telefonicznie, za pośrednictwem faxu, e-maila, osobiście lub za pomocą udostępnionego na stronie internetowej Spółki formularza kontaktowego. Ponadto wszelkie awarie sieci wodociągowej można zgłaszać pod bezpłatnym, czynnym całą dobę numerem telefonu 994 –  podaje Wojewódzka.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Grill gazowy