Poranne utrudnienia na kolei [AKTUALIZACJA]

Region

Uwaga, pasażerowie! Z przyczyn technicznych pociągi SKM i Kolei Mazowieckich kursują z opóźnieniami na trasie Pruszków-Warszawa Wschodnia.

Nad ranem na odcinku między stacjami Pruszków i Warszawa Włochy doszło do awarii sieci trakcyjnej.

Z powodu braku zasilania sieci trakcyjnej w jednym z torów na odcinku Warszawa Włochy – Pruszków oraz awarii urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Warszawa Zachodnia występują utrudnienia w ruchu wszystkich przewoźników. W związku z tym, pociągi SKM linii S1 w obu kierunkach mogą być opóźnione do około 45 minut. Ponadto, do odwołania wszystkie pociągi SKM linii S1 w kierunku Pruszkowa kursują przez dalekobieżną linię średnicową i stację Warszawa Centralna, z pominięciem przystanków Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota – informuje SKM.

Do odwołania obowiązuje wzajemne honorowanie biletów ZTM-KM w pociągach KM i SKM w obu kierunkach na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia, oraz w tramwajach i autobusach Warszawskiego Transportu Publicznego na trasach pokrywających się z odcinkiem: Warszawa Wschodnia-Warszawa Zachodnia.

AKTUALIZACJA godz. 8.00:

Około godz. 7.25 usunięto awarię urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Warszawa Zachodnia. Obecnie trwa przywracanie rozkładowego ruchu pociągów SKM linii S1 w kierunku Pruszkowa po podmiejskie linii średnicowej. W dalszym ciągu występują utrudnienia w ruchu związane z brak zasilania sieci trakcyjnej nad jednym z torów na odcinku Warszawa Włochy- Pruszków.

AKTUALIZACJA godz. 9.00:

O godz. 9.00 zakończyło się nadzwyczajne honorowanie biletów.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Komentarze 9

9 odpowiedzi na “Poranne utrudnienia na kolei [AKTUALIZACJA]”

  1. dsda pisze:

    Miał się też skrócić czas podróży…

  2. Anonim pisze:

    Polska jest krajem 19 wieku zacofana i to mi się bardzo podoba naprawdę szczerze

  3. Euzebiusz pisze:

    kiedy dojeżdżałem do pracy w 1995 roku pociągiem o godz.5:05 można było zegarek ustawiać. Nigdy nie miały opóźnień. Ludzie pracowali w fabrykach, np.w Ursusie więc nie było mowy że ktoś mógłby się spóźnić do pracy …- BO SIĘ POCIĄ OPÓŹNIŁ ?!
    To co zrobiono z PKP za czasów Balcerowicza, czyli UNIA WOLNOŚCI, która następnie zmieniła nazwę na PO(Platforma Obywatelska), a teraz na KO (Koalicja Obywatelska) jest niewybaczalne a skutki odczuwamy do dziś. Pamiętam czasy kiedy bezpośrednim pociągiem z Warszawy można było dojechać do Ruciane Nida(Mazury), Bogatyni(Dolny Śląsk), Zagórza(Bieszczady). Dziś to niemożliwe po tym jak UW-PO zniszczyło polską kolej rozdrabniając ją na spółki a wszystko po to by pozbyć się tzw. grup wpływów, czyli związkowców, strajków. A dziś paradoksalnie to Ci, którzy wyrządzili tyle zła dla polskiej gospodarki mówią na PiS że jest to zamach na demokrację ?! Chore. Ten kto ma dziś 40 lat pamięta . Najważniejsze by dzisiejsi 40-latkowie przekazali wiedzę swoim dzieciom by nie głosowali na PO-KO.

    • Amicus pisze:

      Odzwiązkowienie spółek publicznych było najmądrzejszą decyzją, jaką można było podjąć.
      Gdyby nie to, opóźnień byłoby dwa razy więcej – infrastruktura byłaby wtakim stanie jak dziś, a drugą przyczynę przestojów stanowiłyby bezmyślne strajki kadry kolejarzy.

      System komunistyczny nie wróci.

    • Marian pisze:

      Kolej została rozczłonkowana tylko i wyłącznie dlatego, że UE wymyśliła coś takiego jak konkurencyjność. Był to jeden z warunków przystąpienia do jej struktur. A podobno PiS jest prounijne, ale mniejsza…
      Do kolei trzeba w tym monencie już specjalnego podejścia. Musi przyjść do jakiegokolwiek rządu ktoś, kto się po prostu na niej zna.
      Unijne rozwiązanie wersja polska wygląda tak: pociąg x zamawia województwo/ZTM. Województwo/ZTM jest jednocześnie właścicielem spółek kolejowych odpowiednio KM/SKM (ZTM podlega jeszcze bezpośrednio miastu Warszawa). KM/SKM wystawia do pociągów tabor wraz z obsługą. Pociagi te po jakiejś odlegosci d wjeżdżają na państwowe tory PKP PLK, która ma odpowiednie stawki na udostępnienie insfrastruktury (u nas na linii to wyższa półka stawek). A jak tabor elektryczny to jeszcze musi prąd pożerać. A to PKP Energetyka. A jak zwykły zjadacz chleba, ma to ogarnąć? PKP Informatyka. Remont wykonuje znowusz inna firma.
      No to jak do cholery to ma się trzymać kupy, jak każdy klocek w tej wieży inaczej stoi, każdy chce coś dla siebie i każdy ma klocka powyżej gdzieś. Miała być konkurencyjność, a wyszło rozczłonkowanie na samorządy z panem i władcą, czyli państwem w postaci PKP PLK. Żeby nie było – dla kolei zaden rząd nie miał lekarstwa także… Nikogo nie atakuje. Tak jak teraz wymyślili dalekobieżne państwowej spółki IC z Łodzi kosztem aglomeracyjnych na Lotnisko w Warszawie. I oni to zrobią. Prawdopodobnie chcą pokazać jak to będzie cudownie jechać pociągiem za kilka lat bezpośrednio na CPK.
      Teraz będzie jeszcze fajniej, bo tory do CPK mają być jeszcze pod innym zarządcą… Ech… Szkoda marnować literki. Tylko tyle że PiS do konającej kolei dokłada dodatkowe obciążenie…
      A związki nadal są i trzymają się dobrze. Nawet związek maszynistów ostatnio wydał ulotki odnośnie rozpoczęcia pracy w tym zawodzie.

    • Pieszy pasażer pisze:

      Pragnę zauważyć, że skandaliczna modernizacja LK447 jest za rządów PiS i to PiS odpowiada za kłopoty pasażerów jadących z Grodziska przez Pruszków do Warszawy. Na tej modernizacji nikomu nie zależy. PiSowcy zrobili sobie fotki przed wyborami do europarlamentu, pojechali, a modernizacja jak stała tak stoi. PiS = symbol nieudolności i pazerności władzy.

  4. Kpiny z pasażerów pisze:

    Czy przypadkiem po modernizacji nie miało być mniej awarii? PKP PLK robi sobie kpiny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły