Warszawska Kolej Dojazdowa chce przebudować układ peronów na przystanku w Regułach. Inwestycja ma zostać wykonana w ekspresowym tempie.
Przymiarki do przebudowy układu peronów w Regułach WKD rozpoczęła już w ubiegłym roku. Przewoźnik w listopadzie ogłosił przetarg, jednak oferty złożone przez zainteresowane firmy okazały się byt wysokie. Postępowanie unieważniono.
W ostatnim dniu starego rok WKD ponownie ogłosiła przetarg na „przebudowę układu peronowego na przystanku osobowym WKD Reguły”. Jak zmieni się układ peronów? Dziś perony w kierunku Pruszkowa (tor nr 1) znajduje się naprzeciw peronu w kierunku Warszawy. Po przebudowie pierwszy z nich będzie znajdował się po drugiej stronie ul. Regulskiej bliżej Warszawy.
Co da ta zmiana? Dzięki przeniesieniu peronu pociągi jadące w kierunku Pruszkowa będą zatrzymywały się przed przejazdem na ul. Regulskiej. Dziś zatrzymują się za przejazdem i zdarza się, że skład hamując zasłania drugi pociąg, który z przystanku rusza w kierunku Warszawy. Kierowcom jadącym od Al. Jerozolimskich zdarza się więc wjeżdżać pod ruszający skład. Nowy układ peronów pozwoli kierowcom dostrzec oba składy.
Podróżni nie powinni odczuć większych utrudnień w czasie robót. Prace mają być prowadzone etapami. W pierwszej kolejności wykonawca wybuduje nowy peron (nr 2) przy torze nr 1 w kierunku Grodziska Mazowieckiego. Następnie zajmie się rozbiórką starego peronu, a na końcu zmodernizuje peron nr 1 (przy torze nr 2 w kierunku Warszawy).
Inwestycja ma zostać przeprowadzona w ekspresowym tempie. Wykonawca a realizacje zadania będzie miał 120 dni.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Kiedy rogatki w granicy nowej wsi i regułach? Wszędzie powinno być takie rozwiązanie jak w kaniach. Skończy się ciągle trąbienie
A co z niebieskimi tablicami które ciągle się psują a na pewno nie działają jak jest awaria kolei???
W Komorowie jest taki sam układ. I nic sie nie dzieje. Dodatkowo nie ma ŻADNEJ sygnalizacji świetlnej.
Dokładnie, w Komorowie również należałoby coś zrobić…
W Komorowie zamontowanie jakiejkolwiek sygnalizacji jest niemożliwe ze względu na to, że kolejki często stoją na peronie, bo skończyły bieg – światła i napisy świeciłyby tak często, że nikt by na nie nie zwracał uwagi.
A przenieść przystanku się nie da, bo znajduje się obok budynku kolejowego.
od czasu remontu i wprowadzenia nowego rozkładu jazdy kolejki nie kończą już jazdy w Komorowie, kursy wydłużone do Podkowy Leśnej
Ale wraz z przedłużającym się postojem kolejki, stoją również kierowcy oraz ludzie. Sytuacja absurdalna i komiczna.
ciekawe czy na nowym peronie stanie nowa wiata czy dalej będzie stara buda blaszana?