Tylko do 15 lutego można wypełniać ankiety na temat jakości usług świadczonych przez WKD. Wynika badania pozwolą kolejarzom na dopasowanie oferty do oczekiwań podróżnych.
WKD co jakiś czas zachęca podróżnych do wystawienia oceny. W ten sposób przewoźnik dowiaduje się jak pasażerowie oceniają ofertę WKD. Badania ankietowe są już na ostatniej prostej, bowiem formularze można wypełniać tylko do 15 lutego.
Podróżni w ankietach mogą wyrażać opinię m.in. na temat punktualności przejazdów, rozkładu jazdy, czystości składów czy ogólnego komfortu podroży. Wyniki pozwolą WKD ulepszyć ofertę i usprawnić funkcjonowanie.
– Ankieta jest zamieszczona na stronie internetowej. Dodatkowo istnieje możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej, którą można pobrać w kasach biletowych WKD – podkreślają kolejarze.
Wyniki ankiet pomogą przewoźnikowi w przygotowaniu „Sprawozdania z realizacji norm jakości usług za 2017 r”., który za kilka miesięcy zostanie opublikowany na stronie WKD.
Ankieta jest dostępna tutaj.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.