Nasz cel: Łatwy dostęp do lekarzy i satysfakcja pacjentów

Art. Sponsorowany

Rozmowa z Przemysławem Nejno, dyrektorem Przychodni Amedica.

Przychodnia Amedica to nowy punkt na mapie powiatu pruszkowskiego. Co pacjenci znajdą w Państwa ofercie?
Przemysław Nejno: Przychodnia Amedica jest niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej. Nie oznacza to, że pacjent za każdą wizytę czy badanie musi płacić. Nasza przychodnia świadczy bezpłatne usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Co jeszcze, oprócz standardowego wachlarza świadczeń, oferuje Amedica?
PN: Oferujemy również usługi w zakresie medycyny pracy oraz wsparcie psychiatryczno-psychologiczne. Mamy do dyspozycji pełną diagnostykę laboratoryjną, USG, RTG oraz ofertę stomatologiczną ogólną jak i dziecięcą -ortodoncja, protetyka i chirurgia.

Wspomniał Pan, że przychodnia ma kontrakt z NFZ. Wielu osobom zapisy na badania w ramach NFZ kojarzą się z numerkami i… długimi kolejkami.
PN: U nas to absolutnie nie występuje! Nasi pacjenci mogą zapisać się na wizytę telefoniczne lub osobiście. Zapisy do specjalistów odbywają się „od ręki”. Dostępność lekarzy w naszej przychodni jest na wysokim poziomie. W danym dniu pacjent  od  razu może się zapisać  na wizytę. Naszym celem i zarazem priorytetem jest utrzymanie pełnej dostępności do lekarza i badań.

Jeśli pacjent zdecyduje się na przeniesienie do Przychodni Amedica to czeka go bieganie z dokumentami?
PN: Procedura przeniesienia wygląda zupełnie inaczej. Aby zostać naszym pacjentem, należy wypełnić deklarację wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej. Wypełnioną deklarację należy złożyć w naszej przychodni. Nie jest konieczne składanie rezygnacji w dotychczasowej przychodni – cała operacja odbywa się automatycznie za pośrednictwem NFZ, dzięki czemu z naszej opieki można korzystać od razu po złożeniu deklaracji.

Dziś w diagnostyce bardzo pomocny jest sprzęt medyczny.
PN: Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego gabinety naszych lekarzy są wyposażone w nowoczesny i wysokiej klasy sprzęt. Urządzenia diagnostyczne, z których korzystamy posiadają również wszelkie wymagane certyfikaty.

Dziś oferta przychodni jest bardzo bogata. Czy w planach jest jej poszerzenie?
PN: Nasze plany są sprecyzowane. W trakcie organizacji mamy kilka poradni. Chodzi tu głównie o poradnie ginekologiczno-położniczą, otolaryngologiczną, okulistyczną oraz neurologiczną. Jesteśmy ukierunkowani na potrzeby każdego pacjenta indywidualnie. Dążymy do stworzenia funkcjonującej wzorowo placówki. Planowane przez nas rozszerzenie wachlarza usług medycznych spowoduje zwiększenie satysfakcji naszych klientów, a przecież właśnie o to nam chodzi.  

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.