Nadarzyn ma swoją aplikację

Nadarzyn

Gmina Nadarzyn udostępniła mieszkańcom aplikację mobilną „Mój Nadarzyn”. Władze gminy chcą w ten sposób usprawnić komunikację na linii urząd-mieszkańcy.

Nadarzyńscy włodarze chcą wprowadzić gminę w XXI wiek. Wielu mieszkańców narzeka, że urzędnicy nie wiedzą o np. o dziurze w drodze czy ułamanej gałęzi drzewa. Teraz zgłaszanie takich i innych problemów ma być łatwiejsze. – Aplikacja mobilna „Mój Nadarzyn” to nowa forma komunikacji mieszkańców z urzędem gminy. Umożliwia ona mieszkańcom zgłaszanie uwag (także telefoniczne), szybkie i łatwe informowanie urzędu o problemach dotyczących funkcjonowania gminy – informuje nadarzyński magistrat.

Zgłaszanie problemów jest proste. Zrób zdjęcie, określ problem wybierając odpowiednią kategorię i wskaż lokalizację. Wszystko zajmie ci 3 minuty. 

Obecnie aplikację mogą pobrać tylko użytkownicy telefonów z Androidem. Aplikacja działa w wersji beta, czyli jest w fazie testów. – Zwracamy się z prośbą o testowanie aplikacji i zgłaszanie uwag dotyczących jej działania na adres: nadarzyn@zglos.info – zachęcają urzędnicy.

Zgłoszenia wysyłane w trakcie testów nie będą realizowane. Aplikacja będzie testowana do połowy czerwca. Później zacznie działać normalnym trybie a zgłoszenia zaczną być realizowane.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.