Mieszkańcy widzą problem, poczta nie

Brwinów

O tym, że poczta w Brwinowie nie funkcjonuje tak, jak powinna pisaliśmy przeszło rok temu. Sytuacja miała ulec poprawie, jednak mieszkańcy gminy nadal mają wiele zastrzeżeń. Ich zdaniem usługi Poczty Polskiej świadczone są na rażąco niskim poziomie...

Listy i inne przesyłki nie są dostarczane. A jeśli w ogóle to długo po terminie. – Chcieliśmy bardzo prosić o pomoc ponieważ nie wiemy gdzie mamy już interweniować gdyż nasza poczta w Brwinowie na ul. Pszczelińskiej nadal nie dostarcza do adresatów wysłanych listów poleconych jak i zwykłych. Jest to dla nas mieszkańców bardzo ważna  sprawa i duży problem niosący za sobą czasami bardzo duże konsekwencje – pisze do nas Piotr. – Nie wspomnę już o rachunkach które przychodzą dwa tygodnie po terminie zapłaty – dodaje.

Problem dotyczy też większych przesyłek. – Artykuł na temat poczty w Brwinowie napisany był rok temu. Od tego czasu jakość usług jeszcze bardziej się pogorszyła… Czy można ponownie zająć się tematem? Ostatnio czekałam w kolejce na 12 osób po przesyłkę, której nikt nigdy nie próbował mi dostarczyć. Co ciekawe dostałam informacje w systemie o przesyłce, której awizo rzekomo zostało mi zostawione, a potem paczka odebrana. Dopiero awantura na poczcie spowodowała, ze paczka się znalazła jednak na poczcie. Złożyłam już skargę, ale oczywiście nic nie dała – poinformowała Małgorzata. 

Negatywnych głosów na temat usług świadczonych przez Pocztę Polską w Brwinowie otrzymaliśmy więcej. – Mimo licznych skarg i zapewnień poprawy, poziom usług w Brwinowie pozostaje skandalicznie słaby i nikt za to nie ponosi odpowiedzialności. Proszę więc o odpowiedź na pytanie: jaki jest sens utrzymywania procedury reklamacyjnej, jeśli nie są podjęte żadne kroki w wyniku licznych skarg dotyczących usług na temat konkretnej poczty? – pyta Adam.

W związku z licznymi problemami jakie zgłosili nam czytelnicy postanowiliśmy ponownie zająć się tematem. Z prośbą o wyjaśnienia zwróciliśmy się więc do rzecznika Poczty Polskiej. Usłyszeliśmy, że problemu nie ma… – Organizujemy pracę listonoszy tak, aby każda ulica została obsłużona. Doręczaliśmy korespondencję także w soboty. Obecnie nie odnotowujemy uwag klientów dotyczących utrudnień czy nieterminowości. Korespondencja jest doręczana na bieżąco – mówi nam Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S.A. 

Wyliczono też zmiany jakie poczta w Brwinowie przeszła wraz z początkiem tego roku. – Placówkę w Brwinowie od początku roku przejął nowy naczelnik, który zreorganizował pracę zespołu. Do doręczania paczek podstawiliśmy dodatkowy samochód wraz ze specjalnie delegowanym kierowcą. Od kwietnia wzmacniamy też skład osobowy zespołu obsługi klienta. Sprawą priorytetową jest zapewnienie pełnej obsady do obsługi wszystkich rejonów doręczeń i w tym kierunku zmierzają nasze działania – wyjaśnia Baranowski.

Co sądzicie na ten temat? Czekamy na Wasze komentarze, zarówno na Facebooku jak i pod artykułem.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.