Zgodnie z zapowiedziami uruchomiono platformę internetową, dzięki której mieszkańcy Piastowa będą mogli założyć KMP niemal bez wychodzenia z domu. Dokumenty będzie można wypełnić zdalnie, jedynie trzeba będzie udać się do urzędu po jej odbiór.
Piastowski magistrat uruchomił platformę – www.piastow.informica.pl. Służy ona do składania wniosków o uzyskanie Karty Mieszkańca Piastowa. W tym celu należy wypełnić wniosek online i załączyć niezbędne dokumenty, czyli skan zdjęcia, pierwszą stronę PIT, dowodu nadania itd.
– Dokumenty przesłane zostaną bezpośrednio do „Punktu Obsługi” przy al. Krakowskiej 4. Pracownicy skontrolują ich poprawność i kompletność – informuje urząd.
Jeżeli wszystko przebiegnie bez problemu i wniosek zostanie zaakceptowany, to na koniec trzeba będzie udać się do wspomnianego wyżej punktu z dowodem tożsamości. Po podpisaniu przesłanych dokumentów wydana zostanie Karta Mieszkańca Piastowa.
Na takiej karcie można zakodować bilety – na pociągi SKM, KM, WKD oraz inne linie uruchomiane i obsługiwane przez ZTM. Dodatkowo karta upoważnia do zniżek.
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
https://clck.ru/34accG
Dodatkowo karta upoważnia do zniżek 😉