Natomiast linia P-2 to 5 km trasy:
TRAUGUTTA 01 – Kino Baśń 01 – Lelewela 01 – Ursus Sanktuarium 01 02 – Lelewela 02 – Kino Baśń 02 – TRAUGUTTA 01
Urząd obliczył, że łączna ilość przewidywanych wozokilometrów od 2 stycznia 2019 do końca grudnia to dla linii P-1 ponad 86,6 tys. km oraz dla P-2 blisko 33 tys. km. Kursy na obu liniach będą odbywały się od poniedziałku do soboty z wyjątkiem świąt. Przejazdy będą bezpłatne.
W każdym pojeździe zamontowany będzie nadajnik GPS, aby śledzić ich lokalizację.
Proponowany rozkład linii P-1 znajdziecie tutaj, natomiast P-2 tu. Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu to 30 listopada tego roku.
Rozkład P-1:
Rozkład P-2:
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Autobus P-1 zupełnie nie trzyma się rozkładu. Nie wiadomo, czy czekać 15 minut, czy sobie darować. P-2 nie skorelowany z rozkładem jazdy pociągów z PKP Ursus Niedźwiadek. Wyrzucone pieniądze na finansowanie tych linii.
To jest nieporozumienie. Ze względu na zakorkowany wiadukt nad torami (czasem korek zaczyna się już w Alejach Jerozolimskich) linia P1 powinna uwzględniać na swojej trasie ul. Lwowską, i przystanek (przystanki) krańcowe mieć w okolicy dworca PKP, tak by w godzinach szczytu korkowego mieć możliwość podziału na 2 linie np P1A (część południowa) i P1B (część północna) z obsługą dwoma busami, nie jednym. Dodatkowo przystanek na Lwowskiej powinien być zlokalizowany w okolicy wyjścia z tunelu (jak go w końcu te patałachy skończą). Postój w okolicach dworca (po obu stronach torów) powinien być na tyle długi, by babcia z laską zdążyła przejść tunelem i się przesiąść do drugiego busa po drugiej stronie.
Póki rondo będzie blokować ruch w Piastowie, żaden GPS nie pomoże, bo autobusy będą stać w korku, a do tego będziemy mieć jeszcze naszą „piastowską specjalność” czyli smog.
Proponuję uwzględnić na trasie P1 dodatkowy przystanek na Lwowskiej dla pasażerów kolei, zapewnić przejezdność tej ulicy w środy i soboty, zrobić rondo turbinowe, a jeśli nie, to w godzinach szczytu podzielić P1 na P1A i P1B, oraz pilnie otworzyć tunel.
Pierwszy od dłuższego czasu nieśmiały artykuł na WPR o Piastowie Tyle się dzieje w tym miescie a artykułów jak na lekarstwo ludzie chcą i mają prawo wiedzieć o wszystkich ważnych i interesujacych sprawach dotyczących tego Miasta
Autobus P-1 zupełnie nie trzyma się rozkładu. Nie wiadomo, czy czekać 15 minut, czy sobie darować. P-2 nie skorelowany z rozkładem jazdy pociągów z PKP Ursus Niedźwiadek. Wyrzucone pieniądze na finansowanie tych linii.
Ale czy wpłynęły jakieś oferty ? Bo termin minął.
To jest nieporozumienie. Ze względu na zakorkowany wiadukt nad torami (czasem korek zaczyna się już w Alejach Jerozolimskich) linia P1 powinna uwzględniać na swojej trasie ul. Lwowską, i przystanek (przystanki) krańcowe mieć w okolicy dworca PKP, tak by w godzinach szczytu korkowego mieć możliwość podziału na 2 linie np P1A (część południowa) i P1B (część północna) z obsługą dwoma busami, nie jednym. Dodatkowo przystanek na Lwowskiej powinien być zlokalizowany w okolicy wyjścia z tunelu (jak go w końcu te patałachy skończą). Postój w okolicach dworca (po obu stronach torów) powinien być na tyle długi, by babcia z laską zdążyła przejść tunelem i się przesiąść do drugiego busa po drugiej stronie.
Póki rondo będzie blokować ruch w Piastowie, żaden GPS nie pomoże, bo autobusy będą stać w korku, a do tego będziemy mieć jeszcze naszą „piastowską specjalność” czyli smog.
Proponuję uwzględnić na trasie P1 dodatkowy przystanek na Lwowskiej dla pasażerów kolei, zapewnić przejezdność tej ulicy w środy i soboty, zrobić rondo turbinowe, a jeśli nie, to w godzinach szczytu podzielić P1 na P1A i P1B, oraz pilnie otworzyć tunel.
Pierwszy od dłuższego czasu nieśmiały artykuł na WPR o Piastowie Tyle się dzieje w tym miescie a artykułów jak na lekarstwo ludzie chcą i mają prawo wiedzieć o wszystkich ważnych i interesujacych sprawach dotyczących tego Miasta
to jest ten sam rozkład co był
to jest ten sam rozkład co był