FACTORY nadal rośnie w siłę w pierwszym półroczu 2016

Art. Sponsorowany

Należące do Grupy NEINVER, centra outlet FACTORY, zanotowały intensywne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszej połowie 2016 roku. W tym czasie na zakupy wybrało się prawie 1 milion klientów więcej, w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Robili również większe zakupy niż dotychczas.

Należące do Grupy NEINVER, centra outlet FACTORY, zanotowały intensywne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszej połowie 2016 roku. W tym czasie na zakupy wybrało się prawie 1 milion klientów więcej, w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Robili również większe zakupy niż dotychczas.  

– Bardzo pozytywnym sygnałem jest zdecydowanie większa dynamika wzrostu sprzedaży we wszystkich miastach. A to oznacza, że oferta poszczególnych marek dostępnych w FACTORY i dobrze skalkulowane ceny z powodzeniem wpisały się w oczekiwania klientów – podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director, NEINVER.

Pięć centrów FACTORY,  w pierwszym półroczu 2016 roku odwiedziło łącznie ponad 12% klientów więcej, niż rok wcześniej. Największy udział w tym wyniku ma rozbudowane we wrześniu warszawskie FACTORY Ursus. Na dodatkowych ponad 6000 m², otwarto 30 nowych butików, co zaowocowało wzrostem odwiedzalności o prawie 30 %.  Drugi warszawski outlet – FACTORY Annopol, odwiedziło 20% więcej klientów. Dużym powodzeniem cieszyły się również centra w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach, gdzie obecne są FACTORY, wyniósł 17%.

Mieszkańcy dużych miast chętnie robią zakupy w outletach FACTORY, regularnie wracają, by sprawdzić propozycje kolejnych sezonów i zachęcają swoich najbliższych, by poznali ofertę outletową. Kampanie reklamowe i promocje FACTORY zostały skierowane do mieszkańców dużych miast i okolic, za pośrednictwem zarówno tradycyjnych kanałów komunikacji jak i nowych mediów. – Rozpoznawalność marki FACTORY na wszystkich lokalnych rynkach w Polsce, a więc Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, sięga 97% – mówi Monika Olejnik – Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe, NEINVER. Outlety FACTORY stawiają na produkty znanych i lubianych firm w atrakcyjnych cenach, obniżonych stale od 30% do 70%. Nasi klienci chcą jasnego komunikatu o przygotowanej ofercie, komfortu robienia zakupów, dobrego asortymentu towarów oraz atrakcyjnych cen. I to dostają w FACTORY – dodaje.

Nowe marki w FACTORY w miejskim stylu
W pierwszym półroczu 2016 roku w centrach outletowych FACTORY swoje sklepy otworzyły nowe marki, tu m.in. New Balance, Marc O’Polo, Coccodrillo, Gino Rossi czy Aldo. Wiosenna oferta FACTORY promowana była przez nową platformę komunikacji – FACTORY Kocha Miejski Styl, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów – obecnych i nowych.  

FACTORY Fashion Capsule
Nie zabrakło też niestandardowych akcji promocyjnych, jak FACTORY Fashion Capsule ze stylistami na pokładzie, którzy zadbali o nowoczesny styl Polek i Polaków, posiłkując się kolekcjami dostępnymi właśnie w FACTORY. Do współpracy włączyli się też popularni blogerzy modowi. Uruchomiono również odświeżoną stronę internetową FACTORY.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.