Ankieta dotycząca komunikacji z urzędem

Pruszków

Mieszkańcy Pruszkowa mogą zabrać głos w sprawie usług urzędu on-line. Magistrat przygotował ankietę, którą należy wypełnić do 6 listopada.

Coraz więcej spraw załatwiamy przez internet. Niezwykle istotna jest również komunikacja on-line z urzędem miasta, która może pozwolić na szybkie i bezproblemowe uzyskanie niezbędnych informacji. Nie zawsze jednak wszystkie narzędzia są dostosowane do potrzeb mieszkańców. Dlatego też pruszkowski urząd postanowił zapytać mieszkańców o  ich potrzeby. – Chcemy poznać opinie, potrzeby i oczekiwania mieszkańców miasta w zakresie korzystania z usług urzędu on-line, aplikacji służącej do komunikacji urzędu z mieszkańcami miasta – podaje Urząd Miasta Pruszkowa.

Warto podkreślić, że magistrat opracowuje wniosek w ramach konkursu Human Smart Cities, który jest organizowany przez Ministerstwo Rozwoju. Głównym celem projektu jest kreowanie miasta jako przestrzeni przyjaznej do życia. – Na etapie opracowania założeń  projektu zależy nam na określeniu potrzeb oraz opinii mieszkańców w zakresie korzystania z usług urzędu on-line, aby jak najlepiej dopasować projektowane rozwiązania do bieżących potrzeb – zaznacza pruszkowski magistrat.

Ankieta dostępna jest tu.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.