Ankieta czeka na pasażerów

Kolej

Podróżujących pociągami WKD czeka specjalnie zadanie. Od 1 marca przewoźnik przeprowadzi badanie ankietowe dotyczące jakości usług świadczonych przez spółkę w 2015 roku. Każdy pasażer może wyrazić swoje zdanie.

Badanie będzie trwało cały marzec. Pasażerowie dostaną możliwość oceny jakości usług oferowanych przez spółkę. W ten sposób WKD zrealizuje obowiązek, który na przewoźników nakłada m.in. Parlament Europejski oraz Europejska Agencja Kolejowa. – Badania ankietowe o jakości usług spółka jest zobowiązana wykonać przynajmniej jeden raz w ciągu roku – przyznaje Krzysztof Kulesza, rzecznik prasowy WKD.

Na jakie obszary przewoźnik położy nacisk w ankiecie? – Ankieta, zawierająca zakres badań określony przez Europejską Agencję Kolejową i Urząd Transportu Kolejowego będzie zawierać pytania m.in. o tematyce związanej z rozkładem jazdy pociągów WKD, punktualnością, dostępem do informacji o usługach, biletami, bezpieczeństwem, wyposażeniem przystanków i stacji. Sprawozdania z jakości usług zostaną opublikowane m.in. na witrynie internetowej WKD w terminie nie późniejszym niż do 30.06.2016 r. – tłumaczy rzecznik WKD.

Przewoźnik liczy, że pasażerowie chętnie wypełnią ankiety, co pozwoli na zebranie dużej ilości materiału. Wtedy ocena jakości usług będzie miarodajna. – W ciągu okresu czasu przewidzianego na badania chcielibyśmy otrzymać liczbę ankiet proporcjonalną do uzyskanych w okresie z roku ubiegłego, w którym prowadzone były analogiczne badania. W 2015 r. w ciągu 5 dni wpłynęło ponad 900 ankiet, w związku z czym w ramach najbliższych badań liczymy na znacznie większą liczbę ankiet – informuje Kulesza.

  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
  •  

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: kontakt@wpr24.pl lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.